gene birazcık ben

          Bu sıralar enteresan ruh hallerim var. sanırım kaldıramıyorum hayatı ama tam kopma noktasına geldiğimde bu sefer de yeni doğmuş çocukların yaşama aşkı şevkini sanki elleriyle gösterirmişçesine sımsıkı yakalaması gibi yakalıyorum yakasından hayatı."Dur" diyorum "yaşanacak çok şey var daha."

          Bazen iki kişilikli şizofren hasta gibi görüyorum kendimi. Bir bakmışsın dünyada benden mutlusu yok; bir de bakmışsın benden bedbahtı yok.
özellikle korkularım, depresyonlarım, ve çift kişilikli yapım kendisini yalnız kaldığım zamanlarda gösteriyor. Garip, huysuz, sığınacak bir liman arayıp da bir türlü bulamayan, sonra bulsa da bir türlü o limana gönlünce dümen kıramayacak olduğunu düşünen; velev ki dümen kırsa bile demirleyemeyecek olduğunu sanan, giderken de binbir acı çekeceğini bilen...Ama en sonunda gitmek zorunda olduğunu hisseden...

       Uslanmaz ve ders almaz bir melankoliğim işte.Gerçekte görsen hiç de öyle değilim aslında arkadaşlarım içerisinde gayet neşeli, hoşsohbet, muhabbet  falan filan olarak bilirler. Ama işte gel gör ki dışı seni, içi beni yakar.

     Yalnız kaldığında eğemenliği ele geçiren yanım gizli bir mazoşist gibidir. Acı çekmekten gizli ve hastalıklı bir zevk bile alır. Ateş gibi yakar ha yakar. Fakat diğer "toplumsal" yanım su gibi dingindir, serindir, sakindir. Yeri gelir engin sular gibi çağlar, gürler de...Siz blogdaşlar anca(bi kaç kişi hariç) melankolik yanımı görüyorsunuz. Diğer arkadaşlarımsa sadece toplumsal yanımı... İkisini birden görenlere, görme bahtiyarlığına erenlere selamlar efendim:)

5 yorum:

Ben bu cumartesi yolcuyum. Psikiyatra gitcem. Sen de bi görün istersen bi doktora psikoloğa falan. =)

 

Günlüğü Tutan Adam aynı tavsiyelerde ben de bulundum ;)

bad-ı saba sanıyorum ki her iki tarafını da görebilenlerden birisiyim ben. Gel gör ki hayat biraz da böyledir aslında; hevesini kırar, sonra bir anda yeniden heveslendirir ama bunları biraz da kontrol edebilmek senin elindedir. Limana giderken acı çekmeyi seviyorsan ve bundan besleniyorsan (ki ben bu acı çekmeyi sevme durumlarını asla anlayamamışımdır), kendine o acıları çektirirsin. Yoksa başka türlüsü seni tatmin etmez ama eğer sevmiyorsan, işte o zaman da boşuna kendine acı çektirtmezsin ve neşe içinde varırsın o limana ;)

 

tatlı ve sempatik çocuk merhaba,
ne oluyoruz demiycem ,biliyorum böyledir hassas yüreklerin serencamı.
sağlıkla kal.

 

Selamını aldım ben de selam ederim :)

 

@GTA ve summerson: Mecnuna doktora git deslerdi acaba ne derdi diye bir soru geldi aklıma nedense yorumuna:) işin espiri kısmı bi tarafa elimde olan bişey değil ki bu.nasıl kişiliğini değiştirmeyi beceremiyorsan bu tür duyguları da engelleyemiyorsun ki.

@engin deniz:öyle idir engin deniz gerçekten?isterdim böyle umursamaz gamsız bi insan olmayı ama...

@bucera: aleykumselam doktorcum.

 

wibiya widget