yaşlılık üzerine


   Yaşlılığım hiç çekilmez benim a dostlar! Huysuz, lafını çekinmez, ona buna karışan bir yaşlı olmam ama ondan aşağı da kalmam hani, hatta daha beteri... Neden mi? Bi kere genç olmama rağmen kendimi çoğu zaman yaşadığım dönemdeki gençler gibi hissetmedim. En delikanlılık çağlarımda bile kanım damarlarımda deli dolu akmadı. Hep oturaklı, aklı başında,yerince ağırlığı olan ne istediğini bilen mütevazi biri olarak bilindim. Bundan pişman mıyım? Elbette ki hayır. Ama ileriki yaşları görebilirsem; ki bundan şüphem var; duygusal, dokundukça ve eskileri hatırladıkça gözleri dolan tontiş bir dede olacağım sanırım. Bu da oldukça itici gelebilir bir çoğuna.  Şahsen dokundukça sümüğü burnunun ucundan sarkan bir dedem
olsun istemezdim.

   Bir arkadaşım beni dedesine benzetiyordu. Karakter itibariyle aynıymışız. "Al seni, elli yıl yaşlandır. Cuk diye oturur üzerine." diyor. Hatta tanıştırmak istiyordu. Ama uzak olduğu için memleketi nasip olmadı.


Burdan gençliğimde hep evde oturup elinde tespihi bacaklarını oğuşturan bir genç profili de çıkmasın tabi. Yeri geldi eğlenmesini bildim, dans ettim,güldüm, güldürdüm, mutlu oldum,mutlu etmeye çalıştım, hayattan zevk almak için azami gayret ettim. Ama hüzünlü bir taraf buldum hep şarkılarda. Kalbimin ritmi şaştı; engin,puslu, gri denizi görünce. Sonbaharda sarı yapraklar... En çok onları sevdim, hep çocukça bir sevinç verdi ne kadar hüzün verdiyse.

Bu tür insanları kısırlaştırmalı. Vatana millete zarar valla.Baksana insan ilerdeki halini düşünüp de yazı yazar mı yahu?Yok yok benden adam olmaz, hele genç hiç olmaz.Bakmayın siz genç,dinç, sağlıklı bir beden sahibi olduğuma. Ruhum yaşlanmış benim:)

3 yorum:

için geçmiş senin de denir başka bir tabirle :))

nerelerdesin ? uzun bir aradan sonra merhaba dediğin yazıya bak hele :/

 

bir yanlışın var gay'ler asla yaşlanmaz(!) ;)

 

napayım O gay yav:)))

ben senin bildiğin gaylerden değilim Karakedi:P

Benziyor muyuz valla bilemiyorum öyle diyorsan öyledir:)) Ah keşke mümkün olsa internet köşelerinde ancak bu kadar biko:((

 

wibiya widget