uzanmışım kumsala...



   Her internete girişimde büyük bir heyecanla bakıyorum mailime. Ya da gelen yorumlara. Sonra hiç bişey gelmediğini görünce  "Anne, diyorum "neden benimde gizli hayranlarım yok?" Neden bana da "Öp beni bad-ı saba yi beni bad-ı saba!"  yazmıyorlar? Böyle millet kendilerine  mesaj geldiğini yazıyorlar, çok kıskanıyorum lan onları. Benim neyim eksik lan? Benim de iki kaşım, iki kaşımın altında tek gözüm, bacağımda kılım var.Kariyer desen hurdacıların kralıyım.  Ama neden neden diye kendimi deniz üzerindeki muzlara vurasım geliyor arkadaş. Dizlerime gelen suya girip orda boğulasım var bu yüzden son dönemlerde. Bir yaz aşkı bile bulamadım.Bıraktım yazını, sonbaharını, kışını ara dönem aşkına bile razıyım; valla bak! Beklentilerimin ve buna bağlı ruhi bunalımlarımın bu derece düşük olacağını hiç düşünmemiştim. Kalbi atsın yeter lan!!! Hatta atmasa da yeter! Sıcak su döker.... Töbe estağfirullah...

   Saçmalıyorum sevgili blogcanlar. Aldırmayın siz, beni kendi halime bırakın. Ama şu Tanrıların dağının gölgesi altındaki yunan sütunu(!) bacaklarımı da yabana atmayın.Sevin, sevdirin, mail atın, hatta yorum yapın; ekonomiye can verin sevgili blogcanlarım. Atılacak bir mail karşılıksız kalmayacaktır. Hadi kalın sağlıcakla! Ben en güzeli gidip sahilde yalnız yalnız uzanıp etrafımı keseyim, bişey olacağından değil ya....(Son uyarı: Bacaklar benim bak ona göre hah!Önümdeki çocuğu da iyi kestim:))

    Valla son not: Azıcık(sakın yanlış anlamayın çok değil) eli yüzü düzgün, efendime söyleyeyim aile terbiyesi almış, tek tabanca takılmaktan ve "elindeki"nden sıkılmış birisi olsun:)))

12 yorum:

neresi o güzelim bacaklar aman deniz antalya mı?:P

 

deli çucuk, tadını çıkar o pozisyonun da denizin de:) benden söylemesi.

 

benim de gözüm soldakine kaydı :) ne kadar da cici olduğumdan hiç bahsetmişmiydim daha önce?

 

Deli Bucera aplandan bir öpücük iyi mi? Sanırım beklentin bu değildi ama benden bu kadar malzeme bu, ben de beklerim sayfama yağuşuklu delikanlı :)

 

bulunduğun anın ve pozisyonun tadını çıkar bence de... :)

 

bikomoko: Anladık yurtdışında oturuyorsun sen bizi beğenemezsin tabii, ekmek çıkmaz senden bize:))) yok antalya değil benim memleketim sır o sır uzak tutmaya çalışıyorum özellikle istanbulluları:))) gerçi yazın doluşuyorlar ya:)))

Aslı: ne yalan söyleyeyim çıkarıyorum valla her hafta sonu gidiyorum.yatıyorum camış gibi:))) şimdiden bronzlaştım dersem abartmış olurum:) ben yanabilen bronzlaşabilen bi insan değilim:))

Karakedi: senin bu balışın bakış değil:)) ama belki seni kurban seçebilirim dermişim:)) sen nerde oturuyorum demiştin:)))

Bucera abla konunun senle alakası yok ama napalım koyunun olmadığı yerde ...:))))

O gay ben de: bir de yanımda birileri olaydı daha da çok çıkartırdım tadı ya neyse:))) hahah yaz geldi güneş çarptı anlaşılan beni:)))gerçi yalnız değildim ama "sadece arkadaş" olduğumuz kimseler vardı:)))

 

askolsun niye begenmeyeyim :)cok olmadi yurttan ayrilali ama belki bi on yil sonra begenmeyebilirim:P neyse zaten geri donmeyi dusunuyorum bazen( zaten senin bacaklari aman memleketide gordumya kesin geri donerim yada seni getiririm hahaha). sen soyle neresi orasi tatile gelirim belki:)

 

hahahah bikomoko altınoluk orası bilmem herhalde duymuşsundur oksijen bakımından ikinci en zengin bölge diyorlar:)))

 

yi beni bad-ı saba ham yap beni! :P

istanbul'dayım be annem! benimde yaş takıntım var yaa! daha dün tanışmak isteyen birisine "olmaz senin büyümeni bekleyemem!" dedim; 21 yaşındaydı... 26'dan büyüksen nasip kısmet bu işler yeauv! dur ben sana mail adresimi atayım! adresin nirde? göremedim...

sandığınız gibi değil sevgili bloggerlar izin verin açıkliim! :P

orası ayvalık olabilir mi?

 

olmaz bu iş o zaman yazık kaçırdın mis gibi beni:)))hahahah madem yaş takıntın var...ama beni görenler yaşımı göstermemekle birlikte çok olgun düşündüğümü söylerler(şansını zorlayan badı saba hahaha:)) anasayfada var adresim beee.baksana bi profilime

 

karakedi de blogunda tatile gidiyorum dediydi şimdi anlaşıldı nereye gittiği hahahaha :)))

 

hahahah yok be o gay ben de:))) o buraya gelmiyormuş:)

 

wibiya widget