ordan burdan, aman yandan

   -->Birkaç gün boş bıraktık hemen bi atraksiyonlar, bi gelişmeler filan yaşanmış Blogistan'da. Beni de dahil etmişler sağolsunlar.Ben de varım tabi dahil olmasam zaten bi taraflarım şişerdi alimallah!:)

  -->Dünyanın en hızlı işe giren ve çıkan insanı olarak sabah 9 da işe gittim bugün ve saat 10'da ise artık ben tekrar S.Ö. dünyasına geri dönmüştüm. Bu bakımdan herhalde guiness'e(böyle mi yazılıyordu lan?)girebilirim 'en hızlı işten çıkan adam olarak'.Nasıl mı? Ben kısa dönem için çalışacağımdan ötürü yeni bir hatun kişi bulmuşlar. Benden sonra geldi haspam:) Ama neyse kızceğiz 2.sınıfmış konuşkan iyi birine benziyordu. Tanışmadan yollarımızı ayırdık:)Aslında ayrılırken "Siz beni kovmuyorsunuz ben kendim istifa ediyorum." şeklinde havalı bir gidişim olsun istemiştim ama neyse bi dahaki sefere artık:)

  --> Hava almam gerekiyordu.Ben de fırsat bu fırsat hemen bi dağ taş göreyim(neden dağ taş görmek için bir çabam varsa...?), çayır çimen seyreyleyeyim(ineklik vardı ya serde),   annecağızımın enfes yemeklerinden yiyeyim diyordum ki evdeki hesap çarşıya uymadı. Gittim bi kaç günlüğüne lakin annem evde duramadı ki bana yemek yapsın. Zeytin zamanı olmasından mütevellit bizim zeytinlikteki zeytinler ve meyvelikteki mandalinler toplanmak zaruretindeymiş, kalamazlarmış yerde.Allahtan beni götürmediler.Buna da şükür.

-->Bu resmi neden mi koydum? Bir aralık ayının soğuk bir sabaha karşısında bir çığlık yırtmış ortamı.( Ebem babam olduğu için lütfen sözlerinize dikkat edin.Ebemle ilişki kurmak isteyen varsa bir daha düşünsün.) Bugün benim doğum günüm kısaca.Keser döndü sap döndü,gün geldi hesap döndü ve nihayet ben de yirmili yaşların hemen hemen ortasına geldim. Onlu yaşları terkettiğimde epey bi üzülmüştüm. Hissediyorum yirmili yaşları terkettiğimde öyle olmayacak, sevineceğim yani hatta kuduracağım bildiğin(bu noktada delirmeye başlıyorum evet):)Amacım yukardaki kadın gibi 100 yaşımda mum dikmek...Değil tabi ki! Hemen inanma her söze. Ben bu ince fikirlilikle erkenden giderim öbür tarafa. Hem kazık mı çakacam bu dünyaya.Az yaşa çok yaşa nasıl olsa gelecek  başa.Fazla bekletmeye gerek yok Koca Arab'ı.

5 yorum:

amaniiiinnn..

hepii börtdeeeyyy...

nice mutlu yıllara canım.. umarım uzun uzuuun, güzel güzeeel, mutlu mutluuuu yaşarsın :)

 

Canım benim,
nice güzel yaşlara. Polyanna'mı kadrolu olarak sana hediye ediyorum. Maaşı, sigortası da benden ha:)

 

sağol Sena, hepimiz için duaların geçerli olur inşallah.

uvvvvvv süpersin Aslı, şap şup diye öpüyorum bak yanaklarından:)

 

Doğum günün kutlu olsun bad-ı saba!

Neşene söyle, seni uzun süreliğine terketmesin, gitsin bi dolansın gelsin canı sıkılırsa.

 

sağol Berna:)umarım öyle olur.hayat işte inişli çıkışlı:)

 

wibiya widget