1. karnıyarık meydan muharebesi


bu resim benim karnıyarığımın resmi değildir
benimkisi daha iyi görünüyordu. 
      
     Geçen gün evde nöbetçi bendim.(bizde nöbetçilik usulü var:))
ne yapsam ne yapsam derken karnıyarık aklıma geldi.yapabilir miyim acaba diye ani bir teredütten sonra niye yapamayacakmışım canım, neyim eksik,yaparım bilirsin dedim.artık benim için bir nefis mücadelesine dönüşmüştü.ya ben onu yaparım ya o....(Fatih'in sözü uymadı pek buraya)neyse neler diyorum ben.dağıttım iyice. ve başladım işe.gidip marketten malzemeleri aldım: patlıcan,domates, soğan

biber,-evde kıyma vardı o yüzden almadım- ve yoğurt...ha unutmadan egeli olduğum için zeytinyağı her daim evde bulunur.annemden kısa bir tarif...annem çok iyi bir aşçı olduğu için sanırım birazcık da olsa bana da geçmiş bu yeteneği...iki kelamla hallettik problemi zira o da benim anladığımı ve yetenekli olduğumu bildiği için çok ayrıntıya girmedi.mutfaktan çıkan fırtına gibi enfes yemek kokularından sonra  mükemmel duruyordu.en büyük eserim karşımdaydı işte ve başarmıştım:)
yanınada da susurluk ayranı kadar köpüklü olmasa da köpüksüz tam kıvamında bir ayran...bir öğrencinin midesi her zaman böyle yemekler bulamadığı için bütün ev arkadaşlarım masadan kalktıklarında en az yarım kilo almışlardı:)test ettim onayladım gayet güzel olmuştu.bu konuda alçakgönüllülük etmeyeceğim:)  eline sağlık devamını bekliyoruz sözlerinin ardından(ben de çok beklersiniz edalarıyla) zafer kazanmış komutan tavrıyla masadan kalktım:)
Ellerime sağlık!!!:)

15 yorum:

Ohh ellerine sağlık ve de afiyet olsun. Canım çekti yahu :)

 

Aferin sana, valla bak kıskandım şimdi bende istiyorum, hem tarifi hemde senin elinden yemeyi :)

Bu arada neredesin yahu, msn de göremedim seni, hem yazı yazıp hemde offline mı takılıyorsun bakayım :D

 

aman oldu mu şincik bu ya öğlen yemeğe de çıkmamışım. bi koşu gelsem mi kalmış mıdır ucundan azcık

 

sağolun hepiniz.
gel katrancım gel sözüm iki oldu sana:)
valla sadece iki küçücük patlıcan kaldı ve ben onları birazdan yiyeceğim nihahahaha:)gel buyur engin deniz sen de aslıcım gel buyur gene yaparım ben size

 

ben karnıyarığın sadece iç kısmını yiyorum..bana da iç kısmını ayırır mısın..:)))
afiyet olsun..
engin deniz bana bıraktığın yorum için çok teşekkür ediyorum..
o güzel yüreğine çok iyi bak..bad-ı saba sende yüreğine çok iyi bak..

 

tabi canım sen neresini istersen orasını ye:)

 

karniyarık ve ayran'a bayılırım ama olmadı, bu ikiliyi üçlüye tamamlamak lazım. pilavsız olur mu hiç ?? =)

 

ben de pilavı süper yaparım bu arada

 

pilavı süper yaparım dedin de aklıma hocamın dediği geldi, bir arkadaşım pilavı güzel yaptığını iddia etmişti, hocam da şöyle demişti, bi kız pilavı güzel yapabiliyosa evlilik vakti gelmiştir :PP

tamam biraz alakasız oldu belki ama, aklıma geldiyse paylaşmak istedim :))

 

wakan o zaman birerkek pilavı güzel yapıyorsa, oda kesin eşcinseldir gibi bir şey oldu buda :D

 

wakan evet evlilik vaktim geçti bile turşuluk oldum yahu katrankarası evet öyleyim ne yapalım

 

katrankarası yok be ne yaptın :P

 

Sağol bad-ı saba, çok da misafirperversin :)

 

karnıyarığı pek sevmem ama gece gece canım çekti yahu...

ya valla ne güzel yazıyorsunuz bloglarınıza. ben bi tıkandım yazamıyorum kaç gündür...

kafam karmakarışık yaf

 

kafanda problemlerin varsa çok normal victorcum.sen de o zaman bu problemlerini yaz. hem rahatlarsın hem belki sana yardımcı olacak çözüm önerileri gelir hem de bloguna bişeyler yazmış olursun

 

wibiya widget